Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítás és fizetés

7. Fizetési módok

 

7.1.Fizetés banki utalással

7.1.1. A megrendelés kiegyenlíthető banki átutalással a Webáruház oldalán ennek a fizetési módnak a kiválasztásával. A megrendelés visszaigazoló email-lel egyidejűleg egy díjbekérőt küldünk, amelyen megtalálhatók az átutaláshoz szükséges adatok: a megrendelt termék/ek és jellemzői/k, valamint maximalshop bankszámlaszáma és a megrendelési szám (azonosító), amit a közlemény rovatban kell feltüntetni.

7.1.2. A Vásárlónak a díjbekérő kiküldésétől számított 2 munkanap áll rendelkezésére a rendelés végösszegének maradéktalan kiegyenlítésére.

7.1.3. A termékek átvétele, illetve kiszállítása csak a pénzügyi teljesítést és annak feldolgozását követően lehetséges, amelynek elkészüléséről e-mailben és/vagy telefonon, sms-ben adunk tájékoztatást.

7.1.4. Banki átutalással történő fizetés esetén a pénzügyi művelet feldolgozó cége Pannon Takarék Bank Zártkörűen Működő Részvénytársaság, székhely: 2900 Komárom, Igmándi út 45, adószám: 23069523444

7.1.5. A visszaélések elkerülésének érdekében, ha a Vásárló előre utalással fizette a rendelést és azt személyes átvételi ponton szeretné átvenni, az átvétel jogosultságát igazolnia kell a személyi okmányainak bemutatásával. Céges vásárlásnál a cégbejegyzés alapjául szolgáló Társasági szerződés valamint az aláírási címpéldány vagy meghatalmazás is szükséges az átvételhez. POSTA, MOL és COOP Pont átvételnél az átadó pont szintén kérheti a személyi igazolványt.

7.2. Egyéb fizetés

Csomagautomatában történő átvétel esetén kizárólag bankkártyával lehet fizetni, ha a Vásárló nem az előre utalást választja fizetési módként.

7.3. Fizetés utánvéttel

7.3.1. Lehetőség van a megrendelés utánvéttel történő kiegyenlítésére, amely rendelésenként maximum 500.000,- Ft, azaz ötszázezer forint értékű lehet (mely átvételi módonként eltérő lehet és a szállítási feltételeknél részletezve van).

7.3.2. A Vásárló utánvét esetén a termék kézbesítése során, készpénzben (a fizetendő pontos összeget átadva) a Futárszolgálatnak (8.2.4. pont) fizeti meg a rendelés pontos ellenértékét, azaz a megrendelt termék(ek) vételárát és a szállítási/rakodási költségek együttes összegét. A Futárszolgálatnál nincs váltópénz, így kérjük, hogy mindig a fizetendő pontos összeget készítse elő az átvételre.

7.3.3. A Futárszolgálat kizárólag abban az esetben jogosult átadni a csomagot, ha a Vásárló a rendelés pontos ellenértékét teljes mértékben megfizette.

7.3.4. Utánvétes fizetések visszatérítését maximalshop szükség esetén banki átutalással az erre vonatkozó visszaigazolástól számított 8 munkanapon belül rendezi (vagy az átvevő ponton történő visszafizetéssel), kivéve, ha a Vásárló kifejezetten a hozzájárulását adja más visszatérítési mód igénybevételéhez (levásárlás, vásárlási utalvány). Postai visszatérítés maximalshop -nak nem áll módjában. A banki átutalással történő visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. A banki átutalástól eltérő, más visszatérítési módot a Vásárló kizárólag személyes átvételi ponton visszavett termékek esetén igényelhet. A Vásárló a maximalshop erre irányuló kérésére a saját bankszámlaszámát írásban köteles megadni. Hibásan vagy olvashatatlanul megadott bankszámlaszámból adódó téves utalásért a maximalshop nem vállal felelősséget.

7.4. Fizetéssel kapcsolatos egyéb rendelkezések

7.4.1. A termék kifizetésével kapcsolatban a Vásárló érdekkörében felmerülő összes költség –ide tartozik például a tranzakciós illeték, külföldi banknál vezetett bankszámláról való utalás költsége vagy banki készpénzbefizetés költsége - minden esetben a Vásárlót terheli.

7.4.2. A termék kifizetésekor devizában történő utalás esetén mindig a magyar forintban történő pontos vételárat kell megadni. Abban az esetben, ha ilyenkor nem a megfelelő pontos összeg kerül átutalásra, akkor a rendelés teljesítése szüneteltetésre kerül. Devizás tranzakcióknál az Pannon Takarék Bank Zrt. aktuális vételi pénztári árfolyama tekintendő irányadónak.

7.4.3. A maximalshop részéről az ügylet az ÁFA tv. előírásait figyelembe véve, teljesítettnek minősül a bankkártyás fizetés és banki átutalás esetén a termék ellenértékének beérkezésekor; utánvétes fizetés esetén a megrendelést elfogadó, „megrendelés visszaigazoló e-mail kiküldésekor. A termék a vételár teljes kifizetéséig a maximalshop tulajdonában marad. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – a Vásárló birtokába kerül, azzal termékkel kapcsolatos kárveszély átszáll a Vásárlóra, aki emellett teljes felelősséggel tartozik a maximalshop irányába az általa okozott károk tekintetében.

 

8. Átvételi módok

 

8.1. Személyes átvétel

8.1.1. A Webáruházban történő megrendelések esetén maximalshop a Győr, Győzelem u. 3/b alatti központjában személyes átvételi lehetőséget tud biztosítani ez átvételi ponton. Vásárló a telefonos átvételi értesítést követően veheti át az átvevő ponton, telefonos időpont egyeztetést követően. maximalshop a levélhez mellékeli a számlát és a garancialevelet. Áruátvétel csak webes megrendelés alapján lehetséges. Az átvételre 4 nap áll a Vásárló rendelkezésére van, ezt követően a rendelés törlésre kerül.

8.1.2. Az átvevő pont hétfőtől-péntekig 9-15.00 óra között tart nyitva, mely kizárólag átadás-átvételi feladatokat lát el rendelés alapján.

Ügyfélszolgálat munkanapokon hétfőtől-péntekig 8.00-16.00 óra között.

e-mail: info@maximalshop.hu 

telefon: +3696/556-071, +3620/4993868

 

8.2. Kiszállítás

8.2.1. Maximalshop a termék kiszállítását a megrendelés visszaigazoló email elküldését követő - illetve banki átutalással történő fizetés esetében a teljes vételár maximalshop -nak történő kifizetését követően vállalja, ha az hiánytalanul összeállításra került, és amennyiben a Vásárló ezen időponton belül az átvételre időpontot tud megjelölni. Az átadásról maximalshop e-mailben tájékoztatja a Vásárlót.

8.2.2. Vásárló tudomásul veszi, hogy a szállítási súlyok és méretek a szállítás módjától függően eltérőek, ezért túlméretes vagy túlsúlyos, küldemények esetén maximalshop azt a Vásárlóval a szállítás előtt egyezteti.

8.2.3. Maximalshop a megrendeléseket a Vásárló döntése szerint - amennyiben nem a személyes átvételt választja - szintén teljesítheti a következő, megrendeléskor választható módon: Futárszolgálat, vagy Fix pontos átvétel. Fix pontos átvételnek kell tekinteni minden olyan átvételi módot, ami nem futárszolgáltatás keretén belül valósul meg és nem maximalshop saját átvevő pontja, úgymint: Csomagautomata, Posta Pont, MOL Pont, COOP Pont, Pick Pack Pont.) Csomagpont, vagy Posta Pont, vagy MOL Pont, vagy COOP Pont, vagy PICK PACK Pont (a jelen ÁSZF használatában: Átvételi Pontok). Az átadásról maximalshop e-mailben tájékoztatja a Vásárlót, aki a következő munkanapon már átveheti a rendelését. Az átvételi értesítő levél mellékletét képezi a számla és a garancialap. Az átvételre 3 nap áll rendelkezésre a Postai értesítő sms-t követően, ezt követően törlésre kerül.

Ügyfélszolgálat: ugyfelszolgalat@posta.hu ; telefon+36 40/46-46-46.

 

8.2.4. Futárszolgálat

Házhoz (lakcímre, vagy munkahelyre) történő csomagkézbesítés országos lefedettségű, amit a Magyar POSTA Zrt. – MPL Futárszolgálat biztosít. A Futárszolgálat neve és elérhetőségei: Magyar POSTA Zrt. – MPL (Magyar Posta Logisztika) Futárszolgálat; Tel.: 36-1-333-7777; e-mail: customer.service@posta.hu; Web: https://posta.hu/ugyfelszolgalat.

A házhoz szállítás kétszeri kézbesítési kísérletet tartalmaz MPL Üzleti csomag és MPL Netcsomag esetén, amelyet az alapdíj tartalmaz. Első sikertelen kézbesítést követően (MPL Üzleti csomag és MPL Netcsomag esetén) a kézbesítő telefonon egyeztet a címzettel a második kézbesítési kísérlet időpontjáról és helyéről, vagy kérheti küldeményének postai szolgáltatóhelyen történő átvételét.

Szombati és délutáni kézbesítés igénybevételének a kijelölt településeken lehetséges, melyek aktuális listájának megtekintése a hyperlinkre kattintva lehetséges. Amennyiben a linket nem tudja megnyitni, kérjük írja be a böngészőjébe: www.posta.hu

MPL Üzleti csomag esetén a házhoz kézbesített küldemények maximális tömege 40 kg, MPL Netcsomag és MPL Postacsomagnál maximum 20 kg lehet.

 

8.2.5. Fix pontos átvételi lehetőségek

 

*Csomagautomaták (mindenkori aktuális lista a hyperlinken):

https://www.posta.hu/static/internet/download/PASZF_KI15_Csomagautomatak.pdf

 

*Posta Pontok (mindenkori aktuális lista, postai állandó szolgáltatóhelyek a hyperlinken): https://.www.postapont.hu

https://www.postapont.hu/vasarloknak/postapontok/

 

*MOL Pontok (mindenkori aktuális lista a hyperlinken):

http://toltoallomaskereso.mol.hu/

 

 

COOP Pont (mindenkori aktuális lista a hyperlinken):

http://www.coop.hu/csomagatvetel/

 

*PICK PACK Pont (mindenkori aktuális lista a hyperlinken): https://www.pickpackpont.hu/pick-pack-pontok/

 

8.2.6. Szállítási díjak és feltételek

 

A Webáruházon keresztül történő megrendelések kiszállításáért a megrendelés összegétől és a szállítás helyétől függő szállítási díjat kell megfizetni. A mindenkori szállítási díjak és feltételek jelen ÁSZF elválaszthatatlan részét képezik, melyet Vásárló a vásárlás előtt a linkre kattintva részletesen megismerhet.

Kiszállítás maximális súlyhatárát meghaladó súlyra vonatkozó megrendelést maximalshop jogosult visszautasítani. maximalshop jogosult a Szerződéstől elállni/felmondani, ha a szállítási címre történő teljesítés maximalshop vagy a Futárszolgálat, vagy a Csomagpont, vagy a Posta Pont, vagy a MOL Pont, vagy a COOP Pont, vagy a PICK PACK Pont érdekkörén kívül álló okok (vis maior) miatt nem lehetséges. Ilyen vis maior oknak minősül különösen a magasságkorlátozás, súlykorlátozás, jeges út, és egyéb megközelítési, vagy lerakodási probléma, továbbá a földrengés, árvíz, villámcsapás, tűzvész, szélvihar, egyéb súlyos természeti csapás, időjárási szélsőségek, katasztrófa, háború, lázadás, forradalom, zavargás, polgárháború, felkelés, országos vagy nagyméretű sztrájk (természetbeni lehetetlenülési okok), valamint - utólagos jogszabályváltozás, export- vagy importtilalom, gazdasági embargó, karantén-intézkedés (jogi lehetetlenülési okok).

 

8.2.6.1. Futárszolgálat

 

8.2.6.1.1. A maximalshop kizárólag Magyarország területén vállal kiszállítást.

8.2.6.1.2. A várható pontos szállítási időkről a megrendelése személyes átvétele és/vagy elküldése előtt tájékoztatja Önt a maximalshop, illetve ezt követően a Futárszolgálat.

8.2.6.1.3. Amennyiben az előzetesen jelzett szállítási idő előreláthatólag nem tartható be, maximalshop Önt erről e-mailben, soron kívül fogja tájékoztatni a szállítás várható idejének megjelölésével. Amennyiben a szállítás idejének módosulását maximalshop ilyen módon előre jelzi, akkor a szállítás nem minősül késedelmesnek.

8.2.6.1.4. Vásárló kifejezetten vállalja, hogy az általa megjelölt szállítási címen ő maga átveszi a küldeményt, vagy más olyan személy, aki átvételi jogosultságának igazolását igazolni tudja.

8.2.6.1.5. A Vásárló tudomásul veszi, hogy amennyiben neki felróható okok miatt a kiszállítás kétszer sikertelen, vagy a Vásárló részére megküldött megrendelés visszaigazoló e-mail beérkezésétől számított maximum 14 napon belüli időpontot a kiszállításra nem tud megjelölni a Vásárló, a maximalshop jogosult a rendelést törölni és a Szerződéstől elállni. A Vásárló által ilyen okból át nem vett termékeket a Futárszolgálat visszaszállítja a maximalshop, amely a maximalshop számára plusz költséget jelent. Emiatt ilyen esetekben a termékek már esetlegesen kifizetett ára visszatérítésre kerül és a maximalshop jogosult a szállítás költségét levonni a visszatérítendő összegből.

8.2.6.1.6. A Vásárló részére a termékek átvételekor a Futárszolgálat rendszerint nem tud lehetőséget biztosítani a termékek tételes ellenőrzésére. A Vásárló átvételkor a szállítólevél aláírásával igazolja a termékek átvételét, és hogy az átvett csomag mind külsőleg, megfelel a megrendelésében foglaltaknak. Vásárlónak az átvételtől számított 1, azaz egy órán belül lehetősége van a tartalmát illető megfelelőséget ellenőriznie, hogy az a megrendelésében foglaltaknak megfelel. Maximalshop az átvételt követő 1, azaz egy óra eltelte után nem fogad el reklamációt mennyiségi vagy olyan minőségi hiba miatt, amely átvételkor felismerhető lett volna.

8.2.6.1.7. Ha a Vásárló az átvételkor sérülést tapasztal a terméken, a sérülésekről jegyzőkönyv felvételét kell kérnie a futártól. Ilyen esetekben a termék visszavételét és lehetőség szerinti cseréjét a maximalshop díjmentesen biztosítja, amennyiben a sérülést és/vagy eltérést Vásárló az átvételtől számított 1, azaz egy órán belül írásban és fénykép csatolásával jelzi maximalshop Ügyfélszolgálata felé (info@maximalshop.hu). Vásárló tudomásul veszi, hogy az átvételt követő 1, azaz egy óra elteltével a küldemény sérülésmentesnek és hiánytalannak minősül. Az egyértelműség érdekében maximalshop rögzíti, hogy a csomagolás sérülése esetén – azaz, ha a termék sértetlen - semmilyen felelősséggel nem tartozik, és ilyenkor a Vásárló nem kérheti a termék visszavételét.

 

8.2.6.1. Átvételi pontok

8.2.6.1.1. A várható pontos szállítási időkről a megrendelése elküldése előtt tájékoztatja Önt a maximalshop, illetve ezt követően a Futárszolgálat.

8.2.6.1.2. Amennyiben az előzetesen jelzett szállítási idő előreláthatólag nem tartható be, maximalshop Önt erről e-mailben, soron kívül fogja tájékoztatni a szállítás várható idejének megjelölésével. Amennyiben a szállítás idejének módosulását maximalshop

 ilyen módon előre jelzi, akkor a szállítás nem minősül késedelmesnek.

8.2.6.1.3. Átvételi Pontokon a termék átvételi határideje a 4 munkanap, mely lejártakor maximalshop jogosult a rendelést törölni és a Szerződéstől elállni. A Vásárló által ilyen okból át nem vett termékek visszaszállítása a maximalshop -hoz a maximalshop számára plusz költséget jelent. Vásárló számára a termékek már esetlegesen kifizetett ára visszatérítésre kerül és a maximalshop  jogosult a szállítás költséget levonni a visszatérítendő összegből.

8.2.6.1.4. Szállítási díjak és feltételek Csomagautomaták, Posta Pont, MOL Pont, COOP Pont, PICK PACK Pont a szállítási lehetőségek fülön kerülnek feltüntetésre.